Apáknak és fiaiknak - Apák napjára
2017. június 19. írta: Évi Dénes

Apáknak és fiaiknak - Apák napjára

apa_fia.jpg

 

Apám ne félj, ha én Én leszek.

Ne félj, hogy nem Te leszek.

Ne félj, hogy személyes kudarcod leszek.

Nem lehetek az álmod, a légvárad.

Nem lehetek az illúziód, az elvárásod.

Mert én Én vagyok.

Láss meg engem. Fogadj el engem. Bízz bennem.

S bízz magadban, hogy olyan gyermeket nemzettél,

aki önmagaként is tud boldog lenni.

Mert a Te boldogságod az enyémből táplálkozik, s az enyém a Tiédből.

Mert egyek vagyunk.

Mégis mások.

Te Te, én pedig Én vagyok.

 

 

denesevi.jpg
Dénes Éva

www.denesevi.hu
facebook.com/denesevi

Coach, Lélekszerelő, Párkapcsolati Tréner
a 21. század Kerekasztal Lovagi Kör megálmodója és alapítója

A bejegyzés trackback címe:

https://21szazadkerekasztallovagjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6812604781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása